Lakiery do paznokci Miss X

Tak jak obiecałam w poprzednim poście, na blogu pojawią się nowości. Dzisiejszy post inny niż pozostałe, tym razem coś zmalowałam. Ja...


Tak jak obiecałam w poprzednim poście, na blogu pojawią się nowości. Dzisiejszy post inny niż pozostałe, tym razem coś zmalowałam. Jakiś czas temu w moje ręce wpadły lakiery do paznokci nowej marki powstałej na rynku a mianowicie MISS X. Miałam okazje przetestować pięć kolorów, od perłowego aż po klasyczną czerwień. Największe zalety według mnie to pędzelek, który jest bardzo wygodny, pięknie i równomiernie rozprowadza lakier oraz to, że bardzo szybko schnie. Szeroka gama kolorystyczna sprawia
, że dla każdego coś z pewnością się znajdzie...



Zacznijmy więc od najjaśniejszego. Nigdy nie byłam przekonana co do perłowych lakierów, zawsze kojarzyły mi się z starszymi paniami które wymalowały swoje paznokcie i z czasem ( zazwyczaj kilkutygodniowym ) czekały aż kolor sam ,,wyparuje" z płytki,. Perła 04 zupełnie zmieniła moje nastawienie i już za pierwszą warstwą świetnie prezentuje się na paznokciach.



Kolejny kolorek to delikatny róż nr.12. Idealny wiosenny lakier. Tutaj akurat pomalowałam płytkę dwa razy dzięki czemu lakier idealnie oddał swój kolor.


Nude nr. 11. Moim zdaniem niezbędnik w każdej damskiej kosmetyczce. Ten kolor zdecydowanie najczęściej gości na moich paznokciach. Uniwersalny w 100%.


Ostatnie dwa lakiery które zaprezentuje to intensywna czerwień nr. 21 oraz bordo nr. 24. 
Zawsze miała problem z zmywaniem takich ciemnych kolorów ale w przypadku tej firmy nie ma z tym zupełnie problemu. Intensywny kolor już po pierwszej warstwie. Polecam!


Miłego wieczoru!


You Might Also Like

6 komentarze

  1. Dobrze kryją? Bo mam tak intensywnie białe końcówki paznokci, że zawsze muszę malować przynajmniej 2 razy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie bardzo dobrze, więc przy dwóch warstwach powinno spokojnie ładnie pokryć płytkę :)

      Usuń
    2. Potwierdzam, testowałam całą gamę i kryją bardzo dobrze :)

      Usuń
  2. Nie słyszałam o tych lakierach, muszę je wypróbować :))
    Moimi ulubieńcami są lakiery z Golden Rose <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne są te kolory, najbardziej przypadły mi do gustu dwa ostatnie, są mega *.*

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images