Wiklinowa torebeczka w roli głównej

Jak tam po weekendzie kochani? Przychodzę do Was z kolejną wiosenną stylizacją. Tym razem mam na sobie jasną kurteczkę, niebieską bluz...


Jak tam po weekendzie kochani? Przychodzę do Was z kolejną wiosenną stylizacją. Tym razem mam na sobie jasną kurteczkę, niebieską bluzkę z guzikami na plecach oraz klasyczne jeansy. W poprzedniej stylizacji na nogach pojawiły się trampki, dziś zdecydowanie postawiłam na kolorowe mokasyny, które są niesamowicie wygodne. Uwielbiam taki luźny look, idealny by spacerować lub szybko załatwić sprawy na mieście...

 Całość dopełniłam malutką wiklinową torebką z niebieskim paskiem, która skradła moje serce od pierwszego wejrzenia oraz czarnymi okularami. 
Miłego wieczoru!




 Fot. Róża Wypyska

Kurtka: Top Secret
Bluzka: Forever 21
Spodnie: H&M
Torebka: Reserved
Buty: Deichmann
Okulary: Forever 21

You Might Also Like

6 komentarze

  1. torebka jest fantastyczna!
    ja bym ją uwidziała jeszcze do sukienki albo spódnicy maksi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka złodziejka, moje serducho też skradła:):)
    Bardzo fajny, codzienny, wygodny zestaw:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. nawet nie wiedziałam, że są takie torebki :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty wyglądają świetnie :))

    Pozdrawiam, Julita
    http://crimson-moon2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda na to, że jesteś doskonałym przykładem na to jak można się pięknie i oryginalnie ubierać jednocześnie się nie przebierając ;) A ja tak baaaardzo lubię :) Świetne detale w tym zestawie, a guziczki z tyłu bluzki super!

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images