Letnia stylizacja

Z uśmiechem na twarzy mogę powiedzieć, że lato zagościło na dobre. Ostatnio na blogu pojawiła się stylizacja ze spódnicą midi, dziś mam...


Z uśmiechem na twarzy mogę powiedzieć, że lato zagościło na dobre. Ostatnio na blogu pojawiła się stylizacja ze spódnicą midi, dziś mam przyjemność przedstawić z maxi. Spódnica o jednolitym kolorze to dla mnie idealna baza do stylizacji. W tym przypadku mamy możliwość dobrania bluzki i dodatków o przeróżnej fakturze, bez obawy, że coś przysłowiowo będzie się ,,gryzło". Tak jak wspomniałam na początku pogoda w ostatnim czasie dopisuje, dlatego w dzisiejszej stylizacji pokusiłam się o zwiewną bluzeczkę w paski. 

A Wy jakie rozwiązania preferujecie na upalne dni? :) Miłego wieczoru!





Fot. Róża Wypyska 



You Might Also Like

11 komentarze

  1. Podoba mi się tutaj wszystko. Niby nie ma niczego odkrywczego, ale zestaw robi wrażenie. To ta prostota urzeka, nawet w postaci prostego wisiora na szyi. Sandałki też super! pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez przypadek (dokładnie przez lookbooka;)) trafilam na Twój blog, no i kurcze, przejrzałam go od początku:) Idziesz w ciekawą stronę jeśli chodzi o stylizacje i czuję, że będę Cię odwiedzała częściej ;) Pozdrawiam!
    PS. zazdroszczę okularów! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka stylizacja dodaje Ci koszmarnych cm wzrostu. Zdecydowanie osoby z Twoim wzrostem powinny unikać spódnic maxi. Taka mała rada, niestety nie wszystko co akurat na topie pasuje do naszej sylwetki. A z faktami się nie rozmawia. Idealnie do tej bluzeczki pasowalyby klasyczne rurki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uważam, że ta spódnica dodaje mi centymetrów. Każdy ma inny gust i ubiera co tylko chce :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Ładnie, ładnie :)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna koszula. Bardzo podobają mi sie te okulary!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna koszulka ^^ O widzę, że też męczysz się z aparatem ^^

    na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna koszulaa *____*
    http://aalwaysbeyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images