Spódnica midi w roli głównej

Minęły prawie 3 miesiące od ostatniego postu. Przerwa na naukę zdecydowanie się opłaciła. Matura zdana, egzamin zawodowy napisany, z pe...


Minęły prawie 3 miesiące od ostatniego postu. Przerwa na naukę zdecydowanie się opłaciła. Matura zdana, egzamin zawodowy napisany, z pewnością wylądował gdzieś nad morzem i czeka grzecznie na sprawdzenie a ja wyniki poznam dopiero pod koniec sierpnia. Mimo kalendarzowego lata pogoda chwilami nie rozpieszcza. Pozostaje nam łapać ukradkiem promienie słońca i wygrzewać kosteczki. W dzisiejszej stylizacji połączenie skórzanej, klasycznej ramoneski z zwiewną spódnicą. Długość maxi - bardzo lubię, 
mini - powiedzmy, że też ale do midi zawsze nie mogłam się przekonać. Połączenie koloru nude z czarnymi kwiatuszkami zdecydowanie polubiłam i spódnica ot co stała się w ostatnim czasie moją ulubioną. 
Jak zauważyliście moje włosy straciły parę dobrych centymetrów ale o tym bliżej już w następnym poście :)).
Życzę wszystkim miłego wieczoru :)





Fot. Róża Wypyska 






You Might Also Like

6 komentarze

  1. Piękna twarzyczka! I świetna fryzura.
    Obserwuję! <3
    http://gothic-fantasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie napisałaś wszystko. Zdjęcia są dobrej jakości i to polubiłam w Twoim blogu.
    Cała stylizacja ze sobą genialnie współgra. Masz wyczucie dobrego stylu i tego się trzymaj. Zgadzam się z osobą powyżej. Masz śliczną buzię. Pogoda nie rozpieszcza, lecz na dolnym śląsku przez ostatnie dwa dni było przyjemnie. Dosięgało do około 29 stopni :) Mam nadzieję, że będzie lepiej. Przy odrobince czasu zapraszam do siebie. :)
    http://pastelowe-niebox.blogspot.com/2014/07/wakacje.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz w tej spódnicy.
    zazdroszczę, bo ja w długości midi mogę tylko straszyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W losy wyglądają jakbys ombre robila ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafiłam tu przez modnąpolkę właśnie przez tę stylizację! Mega:). Ale ogólnie masz, bliski mojej stylistyce styl, więc będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Midi uwielbiam. Z krótką skórzaną kurtką zarówno rozkloszowane jak i ołówkowe midi zawsze wyglądają świetnie. Bardzo mi się podoba. Będę 'podglądać' ;)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images