Wyprzedażowe zdobycze

Sezon wyprzedażowy trwa w najlepsze. Ceny z dnia na dzień spadają ale niestety wybór staje się coraz mniejszy. Ja na zakupowe mini szaleństw...

Sezon wyprzedażowy trwa w najlepsze. Ceny z dnia na dzień spadają ale niestety wybór staje się coraz mniejszy. Ja na zakupowe mini szaleństwo wybrałam się kilka dni temu. Moją szafę zasiliły trzy kolejne swetry(w zimie jednak nie potrafię się z nimi rozstać) oraz klasyczne oxfordki.


Co do butów nie byłam 100 % przekonana, Kusiły mnie dwa razy. Na początku nie wiedziałam z czym je zestawić, za drugim podejściem skusiła cena. Widzę je w lekko męskiej stylizacji np. boyfriendy plus marynarka lub skórzana ramoneska, coś w ten deseń:


Co do sweterków. Jeden cienki półgolf w prążek, będzie idealny na wiosenny klimat. Jest również klasyczny, brązowy, który z pewnością odnajdzie się w każdej stylizacji z odpowiednimi dodatkami. Oczywiście znalazł się też oversizowy zwyklak w kolorze beżowym. Najchętniej noszę go z obcisłymi, czarnymi rurkami, co zapewne zobaczycie niedługo w stylizacji.



A u Was jak z wyprzedażowym szaleństwem? Korzystacie? :)

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Skorzysyałam, kupiłam butu, kurtkę i portfel.
    Sweterków mam dużo

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyprzedaże często wcale nie są fajne. Niestety... Ja obecnie czekam na nowe kolekcje no i już w środę w rączkach pomacam Nową markę LPP Talinder( o ile dobrze napisałam ) <3 więc myślę że będzie coś dla mnie.
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. buty ciekawe

    http://eskucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty są świetne!
    Sama takie bardzo lubię, więc ja im mówię zdecydowane "tak" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. te buciki sa przepiękne :D
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jak na razie nie korzystam z wyprzedażowych ofert. Na wsi większego wyboru nie ma, haha :)
    Twoje buty są genialne! ♥

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie:
    ♥KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne buty
    http://zwyklaniezwyklakobieta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images