I said YES!

Trzy lata temu powiedziałam TAK! Od tego momentu minęło już sporo czasu a w tym roku stanę na ślubnym kobiercu. Do ślubu pozostały niecałe c...

Trzy lata temu powiedziałam TAK! Od tego momentu minęło już sporo czasu a w tym roku stanę na ślubnym kobiercu. Do ślubu pozostały niecałe cztery miesiące więc przygotowania są na pełnych obrotach a i atmosfera bardzo gorąca i wyczekująca. Postanowiłam podzielić się z Wami moimi przygotowaniami oraz wyborami. W dzisiejszym wpisie zrobimy mały przegląd sukien ślubnych.
Odkąd pamiętam nigdy nie byłam fanką ogromnych sukien na kole z poczwórną halką pod spodem. Panna młoda wystarczająco przechodzi stres tego dnia więc po co sprawiać sobie dodatkowe nerwy i dyskomfort. Oczy mi się błyszczą widząc subtelne koronki, długi rękaw i odkryte plecy. To zdecydowanie jest mój wybór. Moją faworytką na polskim rynku są suknie ślubne Anny Kary. Tegoroczna kolekcja podbija serca. Odważne rozcięcia, delikatne koronki tworzą idealny duet.




Same ochy i achy jak dla mnie <3

Idziemy dalej. Założę się, że każda z Was (no może większość) widziała suknie marki Berta Bridal. Izraelska projektantka czyni cuda. Tutaj zdecydowanie przeważają głębokie dekolty, dopasowane kroje oraz odkryte plecy. Suknie są niesamowicie seksowne i unikalne.


W moim zestawieniu ulubieńców znajduje się również libański projektant Elie Saab. Skupia się on głównie na projektowaniu sukien wieczorowych oraz ślubnych. Z roku na rok suknie są coraz bogaciej przyozdabiane, pojawiają się niestandardowe projekty, co niekoniecznie w życiu codziennym byłyby praktycznym rozwiązaniem ale moda rządzi się swoimi prawami i nie można jej odmówić wyjątkowości.



 A Wy co sądzicie o tych projektach? Moja suknia już się szyje, niedługo pierwsze przymiarki a ja już nie mogę się doczekać.
Miłego popołudnia!

You Might Also Like

1 komentarze

  1. W tym calym przepychu, ktory obecnie panuje, trudno znalezc prosta suknie, a wlasnie taka mi sie wymarzyla :P

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images