Nowości kosmetyczne - Czerwiec

W dzisiejszym wpisie pokażę Wam moje małe nowości kosmetyczne, które udało mi się zakupić w czerwcu :) Na pierwszy rzut idzie matowa szm...


W dzisiejszym wpisie pokażę Wam moje małe nowości kosmetyczne, które udało mi się zakupić w czerwcu :)
Na pierwszy rzut idzie matowa szminka z Avonu w kolorze Vibrant Melon. Soczysty kolor pięknie prezentuje się na ustach. Na co dzień  skłaniam się bardziej ku klasyce, czerwień bądź nude ale tym razem postawiłam na odrobinę szaleństwa.


Mgiełki do ciała już od dawien dawna zawładnęły moim sercem  Na nie zdecydowanie stawiam podczas upalnych dni a kwiatowe zapachy to mój faworyt. Nie ma nic lepszego niż przed wyjściem lub tuż po kąpieli spryskać odrobinę włosy i ciało. Delikatny zapach unosi się w powietrzu nadając subtelnej świeżości. 


Na sam koniec idzie puder Revlon Colorstay. Zacznijmy od plusów. Jestem posiadaczką bardzo jasnej cery i w większości wypadków zawsze byłam zmuszona kupić puder transparentny. Tutaj idealnie dopasowałam najjaśniejszy odcień z palety do swojej cery. Zabezpiecza przed świeceniem się ale nie tak jak zapewnia producent(16 godzin?? Szkoda ale niestety nie). Małe kompaktowe opakowanie wraz z lusterkiem to zdecydowany plus chociaż dołączona gąbeczka to niestety totalny niewypał. Na pewno nie jest to puder dla osób posiadających bardzo tłustą cerę. Podsumowując nie jest to najgorszy puder, bywały gorsze jak i lepsze. Na promocji warto upolować :)



Zdjęcie pt,, Zrób sobie babo zdjęcie całości, ja i tak będę siedzieć z tyłu" :) Moja Daisy w całej okazałości :) 

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Mgiełki to mój must have na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba dawno temu mialam jedna z mgielek, ale juz nie pamietam ktora ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dwie ale jakoś nie przypadły mi za bardzo do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh, jak dawo juz nie miałam mgiełki z Avon, uwielbiałam je!!! Pozdrawiam z Madrytu:)

    http://www.ladyagat.com/2016/06/zahara/

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images