Stylizacja ze spodniami culotthes

Spodnie culotthes-istny szał był na nie rok temu ale ja zakochałam się dopiero teraz. Inni uwielbiają, drudzy omijają szerokim łukiem. Powó...

Spodnie culotthes-istny szał był na nie rok temu ale ja zakochałam się dopiero teraz. Inni uwielbiają, drudzy omijają szerokim łukiem. Powód? Optycznie skracają sylwetkę, skierowanie raczej dla wysokich osób, ale przy odpowiednim wystylizowaniu wcale nie wyglądają tak źle. Ja postawiłam na wysokie szpilki, bluzkę o ton ciemniejszą od spodni a całość przełamałam skórzaną kurtką. Efekt? Całkiem, całkiem OK! Widzę, je również w sportowej wersji, w butach na płaskiej podeszwie, może białe trampki, why not! 
A Wam jak przypadły do gustu? Są wśród Was zwolenniczki? :)










You Might Also Like

7 komentarze

  1. Ja jestem z osób które omijają je szerokim łukiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te spodnie coraz bardziej "wkradają" się do mojego serca - na Tobie prezentują się nienagannie! :)
    Bardzo udany look ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo udana stylizacja
    ❤️ 💙 💜

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pierwszym zdjęciu pomyślałam: ciekawa spódnica, a dopiero na następnym zorientowałam się, że to spodnie. :D Bardzo fajna stylizacja!

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images